Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Compilation failed: escape sequence is invalid in character class at offset 4 in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/booked/includes/general-functions.php on line 19

Fysioterapeut & Holistisk Health Coach Emmeline Cammille Ayaskov brænder for at udbrede det holistiske fysioterapeutiske perspektiv.

Der bliver løbende afholdt sundhedsforedrag, som bl.a. vil omhandle emner som sundhedsfremme og forebyggelse, forebyggelse af livsstilssygdomme, indvirkningen af kost og livsstil på rehabilitering af fysiske skader, behandling af systemisk inflammation, kroniske smertesyndromer, kronisk overvægt, neurologisk rehabilitering, og meget mere.

Foredragene afholdes i samarbejde med forskellige samarbejdspartnere. Se de enkelte events for detaljer!

Er du interesseret i at lære om, hvordan kost og livsstil spiller en rolle i smertebehandling, i rehabilitering af muskuloskeletale lidelser, eller neurologisk rehabilitering? Vil du høre mere om, hvordan du kan forebygge og behandle dine smerter igennem systematiske livsstilændringer og genvinde kontrollen over dit helbred? Kunne du tænke dig at lære, hvordan du opnår et endeligt og varigt vægttab og en markant sundere krop? Så skal du springe på et af vores kommende foredrag!

Sørg for at følge vores facebook side og vores instagram for at holde dig opdateret med kommende events!

Bemærk: Foredragene vil have et blandet udgangspunkt i henholdsvis det holistiske, naturbaserede paradigme såvel som det videnskabelige. Holistisk Fysioterapi handler om at tage det bedste fra begge verdener, for at kunne fremme sundheden i Danmark mest muligt.