Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot start session when headers already sent in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/booked/booked.php on line 372
Fysioterapeut Vordingborg | Tag turen til Næstved for fysioterapi!
Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Compilation failed: escape sequence is invalid in character class at offset 4 in /var/www/holistisk-fysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/booked/includes/general-functions.php on line 19

Lændesmerter, nakkesmerter, rygsmerter, kroniske smerter, samt livsstilsomlægning nær Vordingborg

Fysioterapeut-Vordingsborg-Fysioterapi-Vordingborg

Bor du i eller omkring Vordingborg og har brug for en dygtig og faglig kyndig fysioterapeut, som tager hele din krop og livsstil i betragtning i din behandling?

Holistisk Fysioterapi i Næstved tilbyder hjælp til en lang række smerter og smerteproblematikker uden ventetid. Vi hjælper dig, uanset om du har en sportsskade, overbelastningsskade, arbejdsskade, eller noget helt tredje. Det kunne f.eks. være fibromyalgi, multible scklerose, eller en anden autoimmun sygdom. Det kan også være, at du blot har smerter, som er kommet snigende uden grund. Vi undersøger dig grundigt, og hjælper dig til at finde frem til den underliggende årsag til dine smerter, så vi i fælleskab kan gøre dig smertefri. Du kan kontakte os pr. telefon 42527207 eller booke din tid online via vores booking-kalender.

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvorvidt vi er den rette fysioterapeut for dig? Send os en mail i dag med dine spørgsmål, og du vil få svar indenfor 1 hverdag, men ofte indenfor få timer.

Fysioterapi nær Vordingborg – uden henvisning og uden ventetid

Vi er udenfor sygesikringen, og du kan derfor bestille tid hos os uden henvisning fra lægen. Vi arbejder i et bredt og fleksibelt tidsrum, for at kunne imødekomme dit travle liv bedst muligt. Dette betyder, at du kan få tid til fysioterapi med kort ventetid. Vi har altid akut-tider åbne, og kan tage imod dig aften og weekender. Akut-tid til fysioterapi skal bestilles via. telefon eller mail, og kan ikke bookes via online booking kalender.

Livsstilsomlægning, vægttab, personlig træning og sundhedsforløb nær Vordingborg

Vi tilbyder holistiske, donationsbaserede holdforløb, hvor der er fokus på vægttab, livsstilsomlægning, og naturlig helbredelse og regenerering af kroppen. På vores hold, lærer du hvordan du omlægger din livsstil og opnår dine sundhedsmål, langt om længe.

Vores holdforløb er specialdesignet til forskellige problematikker (alt efter, hvilket hold, du vælger). Vi sætter ind med en skræddersyet indsats og hjælper dig til at omlægge din livsstil, så du endelig kan opnå din drøm om en sundere krop i balance.

Alt efter hvilket hold, du optages på, vil forløbende indeholde holdtræning, personlig træning, workshops og foredrag, udlevering af omfattende skriftligt materiale, personlige konsultationer med fysioterapeuterne, løbende træningsplaner som konstant udvikles, undervisning, og meget, meget mere. Fælles for alle vores hold er dog, at du altid bliver en del af et fantastisk community (sammenhold) med ligesindede, får medlemsskab i vores eksklusive, lukkede facebookgrupper, og vil have adgang til online workshops såvel som fysiske workshops. Du får en masse skønne venner, som kæmper for det samme som dig, og fysioterapeuterne arbejder for at udstyre dig med den rette viden til at kunne fortsætte din nye livsstil efter endt forløb. Men husk – du har forevigt medlemsskab i facebookgruppen.

Uanset hvordan, vi kan hjælpe dig – så glæder vi os til at se dig!

Vi er nemme at finde! Vi ligger lige ud til Parkvej i Næstved, tæt ved politistationen og Professionshøjskolen Absalon. Der er gratis parkering uden tidsbegrænsing lige ved ejendommen.

Holistisk fysioterapi
Odensevej 105, 2. tv
4700 Næstved

Se mere om, hvordan du finder os, her.